چه حس خوبی است دیدن موفقیت های دوستان و همکاران آن هم در بالاترین سطح سازمانی. دیروز در مراسم روز جهانی دریانوردی از مدیرکل محترم بندر جناب آقای شکیبی نسب، عمران مرادپور و رضا غلامی تقدیر به عمل آمد. با آرزوی موفقیت های روزافزون و عرض تبریک به این سه همکار گرامی و همه همکاران اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر، گزارش مشروح این مراسم را به نقل از روابط عمومی بندر در ذیل می آوریم:

" در آیینی به مناسبت روز جهانی دریانوردی با حضور دکتر بذرپاش وزیر راه و شهرسازی ، صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، مسئولان لشکری و کشوری و سایر ارگانهای دریایی از محمد شکیبی نسب مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بعنوان مدیر دریایی نمونه کشور تجلیل شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دریانوردی استان بوشهر، در ارزیابی مدیران نمونه شاخص های مختلفی از جمله شاخص های مدیریتی، میزان موفقیت در عملیات های جست و نجات دریایی، اجرا پروژههای عمرانی شاخص، توسعه زیرساختهای دریایی و بندری، حمایت از سرمایه گذاران، حضور موثر در عملیات های محیط زیستی و مقابله با آلودگی های نفتی در دریا و میزان رضایت مندی جامعه هدف مورد بررسی قرار گرفت که در مجموع ارزیابی شکیبی نسب موفق به کسب عنوان نمونه کشوری شد.
در همایش روز جهانی دریانوردی همچنین عمران مرادپور طیبی مدیر بنادر و دریانوردی عسلویه به عنوان فعال نمونه جست و جو نجات دریایی و رضا غلامی به عنوان افسر بازرس نمونه مورد تجلیل قرار گرفتند.
اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در همایش بزرگداشت روز جهانی دریانوردی در مجموع با کسب سه رتبه برتر توانست حضوری پررنگ در بین برترین ها به ثبت برساند.
گفتنی است، شکیبی نسب در جشنواره شهید رجایی استان بوشهر در سال جاری نیز به عنوان مدیر نمونه انتخاب شده بود.
مراسم روز جهانی دریانوردی با حضور وزیر راه وشهرسازی، مدیرعامل و اعضای هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی، مقامات نیروی دریایی ارتش وسپاه، مدیران ارشد ارگانهای دریایی کشور و جمعی از دست اندرکاران حمل ونقل دریایی برگزار شد.
مراسم روز جهانی دریانوردی امسال با شعار “ مارپل ۵۰ سال بعد” و با حضور مدیران ارشد، کارشناسان متخصص دریایی و دریاییان نمونه کشوری به اجرا درآمد.
در این مراسم که بنابر تصویب و توصیه سازمان بینالمللی دریانوردی(IMO) در کشورهای عضو این سازمان برگزار میشود، ضمن تمجید و تقدیر از دریائیان و دریانوردان برتر، با اشاره به ۵۰ سالگی کنوانسیون جلوگیری از آلودگیهای کشتی در محیط زیست دریا(مارپل)، بر ممانعت آلودگی ناشی از کشتی ها در محیط زیست دریایی تأکید شد.
تاريخ : چهارشنبه پنجم مهر ۱۴۰۲ | 21:49 | نویسنده : سيد حسام مزارعي |




